kontakt do prezesa KTM 'Husaria'
 
W czerwonych linkach znajdziesz szereg dodatkowych informacji oraz komplet dokumentacji rajdowej...

Włóczykij 2009



Rajd


"Włóczykij 2009" to impreza, która romantycznie ujmując - ma połączyć klamrą dwie perły naszego regionu. Krajna i Dolina Noteci warte są każdego akcentu postawionego na pięknie tych okolic. Noteć z przyległościami to jeden z naszych najcenniejszych skarbów, czego dowodem są liczne oznaki zainteresowania ze strony lokalnych władz i samorządów. Podobnie rzacz ma się z Krajną, która sama w sobie stanowi wartość historyczną, różnicując się tym od krajobrazowej Doliny Noteci. Jako mieszkańcy regionu znamy jego atrakcje, dlatego pragniemy podzielić się ich bogactwem z naszymi Gośćmi - uczestnikami Rajdu, a krajanom przypomnieć o niedocenianej często sukcesji.



Informacja
dotycząca I Motocyklowego Rajdu na Orientację
"Włóczykij 2009"
Piła - Płotki 06.06.2009


Zaprosiliśmy wszystkich zainteresowanych motocyklistów, nie wykluczając właścicieli jednośladów o mniejszej pojemności (ale bez przesady) czyli każdego, kto chciał spędzić wyjazd na dobrej zabawie do udziału w Rajdzie Włóczykij 2009! Trasa biegła po drogach asfaltowych lub utwardzonych z krótkim ok. 3 km odcinkiem polnej drogi gruntowej - dla każdego pojazdu!


To pierwsza w historii taka impreza na atrakcyjnych i niepowtarzalnych terenach północnej wielkopolski. Inspiracją dla jej powstania było niewątpliwe piękno Krajny oraz Doliny Noteci, czyli dwóch historyczno-geograficznych krain, na których żyjemy.
Czerpiąc dobre wzory z zakończonego niedawno cyklu rajdów Zgniłej Pyry oraz samochodowych rajdów Mustang organizowanych w naszych okolicach przez entuzjastów orienteringu w latach '70 i '80 wychodzimy z propozycją poznawania ciekawych zakątków regionu z wysokości motocyklowego siodła. Ponieważ znamy atrakcje i bogactwo tych miejsc, chcemy pokazać je naszym Gościom z dalszych i bliższych okolic. Gorąco zapraszamy, by napawać się widokami oraz dzielić wrażeniami i poczuciem swobody doznawanymi w gronie przyjaciół!

Mapka trasy Rajdu


Pokaż trasę Włóczykija 2009 na większej mapie

Ramowy program Rajdu

9:00 - zbiórka motocyklistów na parkingu MOSiR Piła-Płotki
9:00 - 10:00 rejestracja uczestników, wydawanie materiałów rajdowych
10:00 - start do Rajdu z punktu "0"
10:00 - 16:00 przejazd wybraną trasą zgodnie z itinerem
16:00 - przyjmowanie uczestników na mecie, do której doprowadzą wskazówki mapy
17:00 - poczęstunek po Rajdzie, w tym gorący posiłek oraz napoje
18:00 - podsumowanie i ogłoszenie wyników oraz wręczenie nagród lub zastosowanie kar cielesnych
19:00 - zakończenie imprezy

Zastrzegamy sobie niezbędne korekty w uzasadnionych okolicznościach, bez wpływu na przebieg Rajdu. Wjazd to jedyne 20,00 PLN za które Uczestnik otrzyma dokumentację rajdową, blachę, kamizelkę i poczęstunek oraz, być może koszulkę za symboliczną dopłatą. Wszystko zależy od frekwencji dlatego nie zwlekajcie z rejestracją...

Przewidzieliśmy również nagrody dla najlepszych, w tym niespodziankę od Zgniłej Pyry!

Jak można stwierdzić - ramy czasowe Włóczykija 2009 są dość obszerne, gdyż nie będziemy nagradzali prędkości, o którą w całej imprezie chodzi najmniej. Na trasie będą miały znaczenie spostrzegawczość, odrobina wiedzy o regionie, technika i kultura bezpiecznej jazdy, solidarność podczas przejazdu oraz umiejętności nawiązywania kontaktów z lokalnymi społecznościami. To ostatnie jest bardzo istotne, gdyż obecność takiej grupy motocyklistów, jakiej się spodziewamy może wywołać i na pewno doprowadzi do dużego zainteresowania ideą, uczestnikami i pojazdami. Bądźmy otwarci i życzliwi, a otrzymamy to samo w ramach wzajemności. To także okazja do przedstawienia się motocyklistów wobec społeczeństwa, nie zawsze pozytywnie nastawionego do popisów i brawury kierowców jednośladów.

Poniżej przykładowy arkusz nawigacyjny ze wskazówkami odnośnie przejazdu, jaki otrzymacie na starcie:

Kliknij, by powiększyć!

Przydział trasy będzie uzależniony od indywidualnej decyzji uczestnika, lub narzucony przez Organizatorów przy jego długawym namyśle. Poszczególne kratki przedstawiające kolejność odcinków do przejechania zawierają wskazówki kierunku jazdy, schematyczny opis układu dróg wraz z symbolicznym otoczeniem oraz dystans od Startu podany w kilometrach i milach. Liczba kilometrów/mil będzie odnosiła się do miejsca 'najazdu', które zawsze znajduje się u dołu okienka. Długość przejechanego odcinka jest różnicą liczb w okienku bieżącym w stosunku do okienka poprzedzającego. Przejazd będzie odbywał się w kolejności narastającej 1, 2, 3 ... W okienkach będą zaznaczone także miejsca do wykonania zadań lub punktów kontrolnych dla potwierdzenia przejazdu.

Do tego celu Uczestnik otrzyma arkusz zadań na trasę, służący do wpisywania rozwiązań, odpowiedzi na pytania lub potwierdzenia z kontrolnych punktów przejazdu, zawierający obowiązkowo imię i nazwisko, numer rejestracyjny pojazdu i adres poczty elektronicznej Uczestnika. Będzie podany także awaryjny numer telefonu, którego nie należy nigdy używać dla zawracania głowy Organizatorom, jak tylko w przypadkach koniecznych kiedy rozłożycie ramiona w geście totalnej bezradności.

Ta część dokumentacji jest podstawą do oceny przejazdu oraz określenia miejsca zajętego w rywalizacji. W interesie każdego jest więc troska o prawidłowe i czytelne wypełnienie wszystkich pól, gdyż duplikaty będą wydawane jedynie za sowitą łapówkę. Organizatorzy rezerwują sobie przywilej do arbitralnego rozstrzygania wszelkich niejasności oraz wątpliwości na własną korzyść!

Wraz z otrzymaniem arkuszy oraz materiałów rajdowych Uczestnik będzie gotowy do startu, czyli zameldowania się w punkcie "0" i podjęcia samodzielnych działań w terenie. Ubezpieczenie od wszelkich niefortunnych przypadków leży w interesie każdego rajdowicza indywidualnie. Zalecamy jednak wcześniejszą wizytę u dowolnego ubezpieczyciela, gdzie za psie pieniądze kupicie sobie pewność, że strzeżonego Pan Bóg strzeże.

Jeśli po imprezie ktokolwiek z Uczestników zechce zatrzymać się na nocleg, to istnieje taka możliwość w domkach campingowych na terenie Ośrodka. Zainteresowani proszeni są o dużo wcześniejszy kontakt z pracownikiem MOSiR, panią Marzeną Gapińską, która prowadzi rezerwację domków i miejsc noclegowych. Domki są w różnym standardzie mieszcząc 3 - 5 osób. Kontakt z p. Gapińską: 067-2142823, recepcja Płotki 067-2122699. Niezależnie od tych luksusów, dostępne jest pole namiotowe z toaletami i wodą pitną. Na miejscu czynna, ogólna gastronomia.

Wszelkie inne informacje poszerzające lub korygujące powyższy komunikat
będą niezwłocznie zamieszczane w tym miejscu.
Wątpliwości lub zapytania prosimy kierować na pocztę elektroniczną Husarii:
poczta@husaria.pila.pl
do Wojtka tel. +48502616990, albo Mariana tel. +48601778138.






 
 
Napisz do nas: poczta@husaria.pila.pl
 
© Wszelkie prawa zastrzeżone Husaria 2008
Stowarzyszenie KTM 'Husaria' Piła